حمیده سلامی
دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

6 نکته کوتاه برای معرفی بهتر برند شما در شبکه های اجتماعی

از آنجایی که ارتباطات و فناوری اطلاعات روزبه روز در حال گسترش و پیشرفت است و تکنولوژی جایگزین موارد و ابزارهای ارتباطی قدیمی می شود و نیز در حال فراگیر شدن است بسیاری از برندها و شرکت ها در راستای معرفی برند خودشون به شبکه های اجتماعی روی آورده اند.چرا که افراد در شبکه های اجتماعی در تعامل اند و باتوجه بیشترین زمانی که در شبکه های اجتماعی می گذرانند این روش در معرفی برند بسیار تاثیر گذار است.اما اگر شما نیز دارای یک کسب و کار نوپا یا استارتاپ یا یک شرکت و... باشید بهتره که برای ارتقا بهتره برندتون در این شبکه های اجتماعی عضو باشید و نکاتی را نیز درباره ی نحوه بازاریابی در آنها یاد بگیرید :

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
  1. شعار و جمله ی معروف برند خودتون رو داشته باشید : در شبکه های اجتماعی برای معرفی برند خود از شعاری منحصر به فرد که صدای برند شما را به گوش دیگران برساند استفاده کنید و در مدیریت شبکه اجتماعی از کلمات کلیدی در هشتگ گذاری استفاده کنید.
  2. پاسخ دقیق بدهید : به این منظور که زمانیکه کاربران از شما سوالی می پرسند به طور واضح جوابگو باشید چراکه در دیدگاه آنان نسبت به برند شما در آینده تاثیرگذار خواهد بود و به این نکته هم توجه کنید که کاربران جوابهای سرسری را تشخیص می دهند.
  3. غیرفعال نباشید : زمانیکه میبینید کاربران درباره ی موضوعی در رابطه با برند شما صحبت می کنند سکوت نکنید و سعی کنید با آنها در این گفت و گو همراه شوید.
  4. از محتوای کاربران استفاده کنید : اگر کاربران برای شما محتوایی مرتبط با برندتان تولید می کنند حتما استقبال کنید و از آن استفاده کنید،این مدل فعالیتها را تشویق کنید تا کاربران همچنان با شما در تعامل باشند.
  5. پاسخگوی همه باشید : بین هواداران و کاربران و یا مشتریانتان تبعیض قائل نشوید و حتما به مشکلات همه رسیدگی کنید.
  6. گوش دهید و یاد بگیرید : کاربران همه وقت و همه ساعته در شبکه های اجتماعی فعال اند و ممکن است آنها در مورد برند شما صحبت کنند در این صورت به سخنان آنها گوش دهید و سعی کنید برندتان را طوری طراحی کنید که مشتری پسند و کاربر پسند باشد

حمیده سلامی
حمیده سلامی

دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر _ IT

نظرات